dijous, 1 de novembre del 2012

Qui ets tu ???

Avui en la classe de COED la professora ens ha dit que teníem que fer un treball que consisteix en el següent:

- Escollir a un company/a de classe per descriure-la.
- Hem de fer un text descriptiu de la companya escollida
- El text el tenim que fer a través d'una: " cançó, poesia visual, poema, novel·la, assaig, conte, vídeo...
- També hem de fer una fotografia on reflecteixi la descripció del text escrit.
- La companya que vaig escollir per fer el treball va ser: la Goretti Guillén.

El resultat va se aquest:

Qui ets tu?

No sé qui ets tu
perquè no et conec,
però sí que puc dir
el que provoques en mi.

Ets mare, ets dona,
ets molt sensible i treballadora.
Pots fer qualsevol edifici
i canviar bolquers tota sola

Teixeixes el teu temps amb fils,
els estires cada dia
les hores es converteixen en minuts
i els minuts en la teva vida

Mare, jo vull menjar,
mare, jo vull dormir,
mare, jo vull jugar,
mare, escolta’m a mi.

Com et va a la feina?
Em preguntes cada nit.
Seu al meu costat
i descansa una mica amb mi

T’adorms en els seus braços
relaxada i tranquil·la,
i penses que demà;
Demà serà un altre dia.

I de sobte el despertador
et treu del teu somni.
Primer l’escola, després la feina,
els teus fills i company,
la teva casa i la compra.

I et veus a tu mateixa
fent totes aquestes coses,
mentre es dibuixa un somriure
a la teva boca.



Feta per Verònica Cano

En la fotografia havíem de posar un peu de foto, això vol dir, frase que complementa la fotografia.
Peu de foto: Relaxació, després d'un dia mogut.

Fotografia:



Fotografia creada per Verònica Cano

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada